måndag 27 maj 2013

Förarbetet med serieskolans slututställning

Tja alla!

Här tänkte jag visa upp lite bilder på när vi i klassen ordnade
inför skolans slututställning. Jag kommer skriva ett nytt inlägg senare
i veckan och visa upp bilder på den "avslutade" utställningen.

Förbereder lite av min del av utställningen. Ritar John från ABE Z

Samma grej här. Abraham från ABE Z

Två stora figurer från ABE Z, nu i färg. Plus underdelen av plakaten.

Arbetet med plakatet .

Får hjälp med upphängningen av My Eklund och Matthieu Cousin. 

En av de fiskarna jag ritade som blir del av skolans vägg.

Tjuvtitt på min del. Fortfarande kaos på golvet.

Skylt för "gratis årsböcker" som sattes ovanför alla årsböckerna.

Annan del av förarbetet inför utställningen. Kaos här också.

Den andra fisken jag ritade. 

Tidigare nämnda väggen med fiskar. Några fiskar saknas.

Senare i veckan kommer jag lägga upp ett nytt inlägg med slutresultatet
av utställningen.

//Viktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar