tisdag 21 maj 2013

Serieskolans slututställning plus annat

Tja alla!

Sorry att jag dröjt med inlägg på bloggen.
Jag har haft för fullt upp på sistone.
Just nu är det rätt intensivt, med förberedelser för
min utbildnings slututställning.

Det känns rätt konstigt att utbildningen slutar snart.
Året har rullat på väldigt fort, och jag har haft mycket
nöje med min klass.

En grej som kommer finnas vid min del av utställningen. Ni som kommer
på plats kommer få se den. Då vet ni något bättre :)

Tjuvtitt på årsbokens omslag som vi jobbat hårt med (som in helvete hårt) under de senaste månaderna.
Den kommer släppas samtidigt som utställningen pågår.

Min klass... i tecknat version. (Alla klasser, dvs 1,2 och 3).
Ni får möta dem i verkligheten. 
Utställningen kommer vara:

Fredag 24 maj: Vernissage pågår även då
16.00 - 20.00 

Övriga öppettider:
25-31 maj
lör - sön 13.00 - 18.00
mån-fred  13.00 - 18.00

Varmt välkomna. 
Jag kan inte lova att jag är på plats då.


En låda full med fanzinet Abe Z. Försäljningen pågår.
Jag har inte löst med onlinebeställningar än. Jag får
ordna detta under juni istället.

Sen så kom den senaste Dövas Tidning.
Som min senaste seriestripp även medverkar.


Vi ses eventuellt på slututställningen, kom dit vetja!

//Viktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar