onsdag 27 mars 2013

Vecka 13 - Abe Z plus barnbok

Sorry att jag inte skrivit något på läänge.
Jag har haft FÖR fullt upp på sistone.

Men jag kan alla fall säga att arbetet med Abe Z fortgår bra.
Målet är att lämna in all material till tryckeriet runt 10 april.
En sida (med tuschet klar). 

Så rena händer man har efter tuschningen.

En sida som jag SKA tuscha innan 10 april.


Sen har jag också en ny uppgift från skolan... att göra en barnbok.
Just nu har jag en luddig idé på vad jag ska göra. Jag får sätta ihop den
nästa vecka och skissa lite på eventuella bilder som ingår i boken.
Det blir spännande med den här uppgiften.

Den senaste tidens serieköp (förra veckan och denna vecka).
Tekkon Kinkreet (Black & White) hade haft i min ägo tidigare.
Men jag hittar inte den, så jag köpte en ny istället. 
Jag börjar fundera på att recensera lite serier här på bloggen då och
då. 

Sen stjäl ett ny tv-spel lite tid från mig... 
Jag har inte spelat så mycket på sista tiden som jag vill. Men det här spelet
har jag blivit fångad av. 

Ja.. nu får det räcka och jag återkommer med arbetet med Abe Z.

Glad Påsk.
//Viktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar