onsdag 3 april 2013

Abe Z - arbetet fortsätter och ny Dövas Tidning

Nu blev det inte lika lång tid från förra inlägget.

Men jag kan alla fall säga att arbetet pågår med Abe Z.
Jag bjuder även en tjuvtitt på en ruta.

Sen har jag ritat om omslaget och använt pensel denna gången (förut använde jag
filterpenna).
Jag tycker den nya versionen är mycket bättre. Jag börjar färglägga den idag.

Sen kom den nya dövas tidning idag. Inuti fanns min senaste seriestripp.
Alltid kul att se sitt material i tryck.


Till helgen kommer jag skriva klart och skissa klart barnboken.
För närvarande har den titeln "Tack!", jag kommer förändra titeln
när jag bestämt mig. 

Dags att återvända till arbetet.

//Viktor

1 kommentar:

  1. Hej Viktor! Denna seriestripp har jag på kylskåpet!! Garvade hårt hänger jag såg den. Bra jobbat! ;)

    SvaraRadera