onsdag 16 oktober 2013

Utställning och ny nummer av Dövas Tidning

Förra veckan blev rätt stressigt för mig.
Jag glömde nästan bort att mina serier skulle på en utställning.

Räddaren i nöden var Martins Color butiken i Malmö.
Jag frågade honom om han kunde ordna A3 papper
med hård bakgrund. Så man kunde hänga upp. Det fixade
han på en dag, resultat var väldigt BRA! Eller Perfekt!

Hans hemsida HÄR

Men här kommer lite bilder från utställningen.

Ny "profilbild" och lite information om mig fanns under mina serier.

Lite av mitt material, bredvid en rullande video med flera teckenspråksaktörer
till exempel Megavega. (Hennes hemsida HÄR)

Mingel

Återigen mingel, plus lite diskussioner om mina seriestrippar.

Liten tal.

Malmö Museers chef (om jag uppfattat rätt)

Kluven mellan att kolla på mina seriestrippar eller teckenspråkssångar. 

En stor rollup av min logo som jag gjorde i somras.

Omslaget av Skräpmonstret på en rollup (som jag även ritade)

Hela min del av utställningen.


Igår kom den senaste numret av dövas tidning. Inuti
fanns min senaste seriestripp. Alltid lika roligt att se ens material
i tryck.
Omslaget

Seriestrippen.

Det var allt för idag.

Vi ses vid nästa inlägg

//Viktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar