torsdag 31 oktober 2013

ISV (I Seriernas Värld) 2013

Förra helgen var det seriemässa i Malmö.

Jag var såklart på plats och kollade in lite.
I år var mässan på Form/Design center (samma lokal som förra gången).

Men skillnaden var att mässan var på det andra våningen iår.
Där var det supervarmt, svetten nästan sprutade ut.

Men samtidigt träffade jag på flera personer som det var ett tag sen man sågs.
Jättekul!

Lite bilder från ISV nedan, glömde ta massor med bilder.
Men det blir något alla fall.

Vid tidskriften Bild & Bubblas bord. Lars Krantz (närmast bilden).

Liten översikt över miljön på ISV. 

Mer översikt av miljön.

På mässan köpte jag ovanligt lite saker.
Endast två saker följde med mig hem.

Kollegan Henri Gylanders barnbok. Hans hemsida hittar du HÄR

Sen blev det en dvd... tv-serie från Ordbilder Medias bord.
De har alltid härliga saker att köpa. 
En anime av Satoshi Kon... jag har alla hans filmer tidigare, men har
inte "hunnit" köpa Paranoia Agent. Jag har sett den gång förut. Den
var rätt bra om jag minns rätt anime nu.

Det var allt från ISV.
Åter till ritbordet

//Viktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar