onsdag 24 september 2014

Yes, jag lever - Serienördens kokbok

Tjena alla!

Jag vet att det har varit dött på bloggen nästan ett år, (31 okt. skrev jag något här).
Anledningarna har varit att jag varit superupptagen med studier, med mitt egen firma
och så en anställning som tagit mycket.

Först och främst.
Har jag jobbat så att jag medverkat i en ny antologi.... en kokbok!

Ja en kokbok för serienördar!
Den heter Serienördens kokbok (passande namn!)

Idag fick jag min kopia, den är väldigt snygg (av vad jag sett).


Boken (en är min, hehe) de övriga kommer jag sälja vidare. 


Utdrag från min bidrag (ritade egentligen den 2012 eller 2013 någonting sånt)

De medverkande serieskaparna som är i boken är:


Sofia Olsson, Anna Åhlén, Li Österberg, Hanna Strömberg, Lisa Medin, Jan Kustfält, Jonas Darnell, Frida Isotalo, Helena Strömberg, Liv-Jenny Sandberg, Jan Hoff, Lars Andersson, Marie Gayatri, Tinet Elmgren, Staffan Melin, Tove Björkdahl, Malin Svedjeholm, Tomas Antila, Stina Lövkvist, Anette Nettan Segerlund, Stef Gaines, Daniel Tjernberg, Karin Didring, Per Myrhill, Bror Hellman, Robin Ragnarsson, Emelie Friberg, Marjo Palokangas, Tomas Zackarias Westberg, Kina Edin, Nicolas Krizan, Elin Lucassi, Johanna Gustafsson, Malin Biller, Jenny Berggrund, Louise Scheele Elling, Jenny Hannula, Sofia Karlström, Loka Kanarp, Mio Isenrot, Ola Forssblad, Viktor Jäderlund, Anna Landin, Annika Jernstig, Johan Wanloo, Sissel Gustafsson och David Olgarsson.

Det går att beställa boken på Adlibris
eller så köpa den direkt från mig.
Kontakta såfall mig på 
viktor.jaderlund@gmail.com

//Viktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar