fredag 9 november 2012

Politik och AltCom

Hej alla!

Det var ett tag sen.
Jag har haft fullt upp på sistone, rätt för mycket att göra.

Efter Booom helgen, blev det rätt intensivt för mig.
Då var jag en av de huvudansvariga för höstlovsveckan (vecka 44)
för en ny ungdomsgård för teckenspråkiga som öppnades.
Det fick även namnet Tuffis.
Jag tycker att det är väldigt spännande projekt och ser fram
emot hur det utvecklar och tar sig under kommande veckorna/året.

Sen har jag jobbat fullt med en serie till AltCom festivalen, i samarbete
med två serieskapare, Maarit Karppinen och Henri Gylander.
Vår fanzin handlar om politik.
Jag bifogar även med en sida från min serie som ni kan se nedan.


Efter denna serie blev klar fokuserade jag mig på mina serier till sydsvenskan.
Som har deadline nu på måndag (12 november). Jag har rätt mycket att göra i helgen med
AltCom festivalen. Men det blir nog spännande!

Om ni är på plats i Malmö i helgen, kom för tusan till AltCom huvudhelgen som hålls i folkets park.
Ni behöver bara hitta en "stor" tält. Där kommer det hållas en seriemässa. 

Vi ses kanske där?

//Viktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar